Op de pagina 'Bestellen en leveren' geven we je inzicht in hoe wij producten verzenden en wat de levertijd is, zowel binnen Nederland als naar het buitenland. Kijk ook vooral tussen onze veelgestelde vragen; misschien wordt je vraag hier al beantwoord.
Belangrijkste punten voor het leveren van onze bestellingen
Levertijd: Bij elk product op onze website vermelden wij de levertijd van het product binnen Nederland of België met een pakketverzending.
Levertijden in het buitenland: Wil je een bestelling laten leveren in het buitenland? Kijk dan bij het onderdeel ‘Levertijden buitenland’ om te zien hoe lang jouw pakket erover zal doen om op de eindbestemming te komen.
Wij kunnen bestellingen leveren naar ieder land ter wereld. Mocht er in de check-out geen verzendoptie zijn voor jouw land naar keuze, neem dan contact op met onze klantenservice.
Verzending van briefpost: Wanneer je kiest voor briefpost (de voordeligste verzendmethode), kan het poststuk 1 tot 5 werkdagen onderweg zijn, afhankelijk van het land van bestemming. Het poststuk is niet traceerbaar.
Levertijden en uitleg per verzendmethode
Bezorging per briefpost in Nederland
Producten die per briefpost worden verzonden, worden door PostNL in je brievenbus geleverd. Zodra wij het poststuk afsturen, ontvang je van ons een verzendbevestiging. Omdat de bezorging in jouw brievenbus plaatsvindt, is er geen track & trace informatie beschikbaar.
Tip: Met de PostNL-app kun je zien wanneer jouw poststuk wordt bezorgd.
Bezorging per buspakje zonder track & trace in het buitenland
Producten die per buspakje zonder track & trace worden verstuurd, worden door de lokale postbezorger in je brievenbus geleverd. In België is dit bijvoorbeeld door Bpost. Zodra wij jouw buspakje aan de vervoerder hebben overgedragen, ontvang je van ons een verzendbevestiging. Omdat de bezorging per brievenbus plaatsvindt, is er geen track-and-trace informatie beschikbaar.
Na de overdracht aan de vervoerder duurt het gemiddeld 2 tot 10 werkdagen voordat je bestelling wordt geleverd in het door jouw gekozen land (buitenland).
Bezorging per brievenbuspakket
Bestellingen die per brievenbuspakket binnen Nederland worden verzonden, worden geleverd door PostNL postbode. Zodra wij jouw brievenbuspakket aan de vervoerder hebben overgedragen, ontvang je van ons een verzendbevestiging en track & trace informatie per e-mail.
Na de overdracht aan de vervoerder wordt jouw pakket de volgende werkdag geleverd. Het kan voorkomen dat het pakket door omstandigheden bij PostNL later wordt geleverd.
Bezorging met pakketdienst
Bestellingen die per pakketdienst worden verzonden, worden geleverd door DPD. Zodra wij jouw pakket aan de vervoerder hebben overgedragen, ontvang je van ons een verzendbevestiging en track & trace informatie per e-mail.
Na de overdracht aan de vervoerder wordt de bestelling de volgende werkdag in Nederland geleverd. Wordt jouw pakket op vrijdag verzonden, dan wordt het pas maandag geleverd. Laat je jouw pakket bezorgen in een ander land? Bekijk dan de levertijden onder het kopje ‘Levertijden buitenland’.
Het kan voorkomen dat we, afhankelijk van omstandigheden zoals het afleveradres, de orderwaarde of het volume van het pakket, ervoor kiezen de verzending uit te laten voeren door DHL, PostNL, GLS, FedEx of een vrachtwagenvervoerder.
Voor particuliere bestellingen geldt dat onze vervoerders één bezorgmoment hanteren. Ben je dan niet thuis, dan wordt je bestelling naar het dichtstbijzijnde pakketpunt gebracht. Voor zakelijke bestellingen zijn er twee bezorgpogingen. Is er niemand om de bestelling aan te nemen, dan wordt je bestelling terug naar CombiCraft verzonden.
Bezorging per vrachtwagen (grote bestelling)
Heb je een grote bestelling geplaatst? Wij besteden de levering uit aan een externe partij, mits het afleveradres bereikbaar is voor een vrachtwagen met oplegger. De bezorging vindt plaats tijdens kantooruren en de bezorgdatum wordt per e-mail gecommuniceerd. We verzoeken de transporteur om één uur voor aankomst te bellen naar het opgegeven telefoonnummer.
Deelleveringen
Het kan voorkomen dat wij besluiten een deellevering te doen. Dit vermelden wij duidelijk op de meegeleverde pakbon. Mocht je maar een deel van de bestelling ontvangen, controleer dan jouw pakbon. Als je twijfelt of jouw bestelling in delen wordt geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice.
Levertijden buitenland
Hieronder vind je een overzicht van de levertijden van onze poststukken nadat we jouw bestelling hebben verstuurd. Voor producten die we speciaal voor jou produceren geldt de volgende levertijd: productietijd + bezorgtijd. De webshop toont bij ieder product, onder de knop 'toevoegen aan winkelwagen', de verwachte levertijd binnen Nederland en België.
|
Pakket |
Briefpost/ buspakje |
Nederland |
1 werkdag |
1-3 werkdagen |
België |
1 werkdag |
2-3 werkdagen |
Duitsland |
1-2 werkdagen |
2-3 werkdagen |
Frankrijk |
2-3 werkdagen |
2-3 werkdagen |
Italië |
2-3 werkdagen |
3-5 werkdagen |
Spanje |
2-3 werkdagen |
4-5 werkdagen |
Ierland |
3-4 werkdagen |
3-5 werkdagen |
Denemarken |
2 werkdagen |
2-3 werkdagen |
Zweden |
2-4 werkdagen |
3-5 werkdagen |
Rest van Europa |
2-5 werkdagen |
2-6 werkdagen |
FAQ - Veelgestelde vragen over onze verzending
Ik wil een bestelling plaatsen, wat is de levertijd?
Bestel je een voorraadartikel en reken je vóór 12 uur af op een werkdag (maandag t/m vrijdag)? Dan streven wij ernaar om jouw bestelling dezelfde dag nog mee te geven aan onze vervoerder. De levering vindt plaats op de eerstvolgende werkdag, eventuele vertragingen niet meegerekend.
Bestel je een product met bijvoorbeeld een eigen ontwerp, dan gelden er langere levertijden. Onder de button ‘Toevoegen aan winkelwagen’ bij het product vermelden wij de levertijd.
Ik ben niet thuis, kan ik mijn bestelling elders laten leveren?
Het kan voorkomen dat je een bestelling wilt plaatsen, maar vooraf weet dat je niet thuis zult zijn, bijvoorbeeld omdat je aan het werk bent. In dat geval kun je bij het betalen kiezen voor de optie 'service levering' van DPD. Met deze optie kun je jouw bestelling afhalen bij een DPD-pakketpunt.
Mijn adresgegevens kloppen niet, kan ik deze nog wijzigen?
Heb je een verkeerd adres ingevoerd of wil je je bestelling op een ander adres laten afleveren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om dit te laten aanpassen. Zodra je pakket is verstuurd, is het afleveradres niet meer aan te passen.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, je kunt ervoor kiezen om je bestelling af te halen bij onze vestiging. Deze optie kun je selecteren tijdens het afrekenen bij het onderdeel "verzendkosten berekenen". Bij het afhalen vragen we je om je naam, adres, bestelnummer en de producten die je hebt besteld. Je krijgt een bericht zodra het pakket voor je klaarligt.
Adres afhaalpunt: Telfordstraat 15-F, 8013 RL in Zwolle. Onze kantooruren zijn van maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 09:00 tot 15:00 uur.
Het afhalen van je bestelling is vaak sneller dan het laten bezorgen van je bestelling.
Kan ik een bestelling met spoed laten leveren?
Je kunt een bestelling met spoed laten leveren via DPD Guarantee of FedEx Express. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Mijn pakket is kwijt of niet geleverd, wat moet ik doen?
Is je pakket zoekgeraakt of niet geleverd, terwijl je wel een bevestiging hebt ontvangen dat het is afgeleverd? Neem dan de volgende werkdag contact met ons op. We zullen contact opnemen met onze vervoerder om te achterhalen waar je bestelling zich bevindt.
Goed om te weten: het kan voorkomen dat de zending de dag voordat deze wordt bezorgd, als geleverd wordt gemeld. Dit komt voor wanneer de bezorger (postbode) zonder scanner op pad gaat. Daarom raden we je aan pas de volgende werkdag contact met ons op te nemen.
Mijn bestelling bestaat uit producten die direct geleverd kunnen worden en producten met een lange levertijd. Krijg ik de producten met een korte levertijd alvast geleverd?
Nee, de producten met een korte levertijd worden niet eerder geleverd. Bestellingen wachten op elkaar, waarbij de producten met de langste levertijd de uiteindelijke levertijd bepalen. Wil je bepaalde producten eerder ontvangen, dan raden we je aan om twee losse bestellingen te plaatsen.